Bureau Pluck staat voor inspiratie, advies

en propositieontwikkeling in de economie van vandaag.

Promise me you always remember,

you are braver than you believe.

Stronger than you seem.

Smarter than you think

and loved more than you know.

OVER BUREAU PLUCK

Van uitdaging naar een toekomstbestendige business case? Op zoek naar de juiste inspiratie of advisering?
Bureau Pluck faciliteert en jaagt aan.

 

Bureau Pluck wil een bijdrage leveren aan vraagstukken en uitdagingen van bedrijven die op zoek zijn naar een succesvolle balans tussen people, planet en profit. Daarvoor is een inspirerende stip op de horizon van groot belang.

 

Dromen en ambities zijn niet voldoende. De wil om sterk, sociaal en concurrerend te blijven zijn evenmin genoeg vandaag de dag. 
Wil je als organisatie een voorbeeld zijn binnen een circulaire en inclusieve economie, laat je dan inspireren door Bureau Pluck.

 

 

Samen met vooruitstrevende ondernemingen en kennispartners maakt Bureau Pluck de juiste kansen zichtbaar. Bureau Pluck prikkelt, inspireert, activeert en faciliteert bij het waarmaken van uw duurzame ambities.

 

Gevoed door uw stip op de horizon maakt Bureau Pluck een inventarisatie van inhoudelijke thema’s en acties waarmee we uw antwoorden en oplossingen op het vraagstuk kunnen versnellen. Vervolgens werken we met bedrijven uit ons netwerk concrete programma's en activiteiten uit.

OVER ANNEMARIJE

Annemarije.

Annemarije Tillema is van huis uit Marketeer en Communicatiedeskundige. Zij heeft in tal van sectoren waar transities gaande zijn, ervaringen opgedaan (Isolatiesector, Energiesector, Bancaire sector, Voedingsmiddelen industrie) met betrekking tot marketingcommunicatie propositie ontwikkeling en het begeleiden van activatieprogramma’s en innovatieprojecten.

 

Zij is een duurzaam gedreven ondernemer, met brede ervaring binnen het marketing- en communicatie speelveld, en altijd op zoek naar waarde creërend ondernemerschap. Daarin biedt zij inspiratie, advies en ontwikkeling in verandertrajecten.

 

 

 

In vorige projecten heeft Annemarije positioneringsvraagstukken beantwoord, communicatie strategieën uitgewerkt en tevens is zij in vorige functies verantwoordelijk geweest voor de operationele invulling van marketing- en communicatie strategieën (begeleiden van radio- en tv campagnes, activatiecampagnes, print en online campagnes).

 

Door haar bestuursfunctie binnen Spaar het Klimaat, onderdeel van het Nationaal Renovatie Platform, is zij inhoudelijk zeer goed op de hoogte van de belangrijkste (toekomstige) ontwikkelingen gerelateerd aan energie vraagstukken.

 

Als ondernemer vandaag de dag probeert zij waarde toe te voegen aan het thema Duurzaamheid en Energie, waarbij zij bedrijven adviseert en ondersteunt in duurzaamheidsvraagstukken.

Testimonial

Annemarije ken ik inmiddels een kleine 10 jaar. Ik voorspelde haar toen ooit een glanzende carrière. Met als stip op de horizon dat ik haar dan wel zou gaan rondrijden als persoonlijk chauffeur.

Na 10 jaar ziet de wereld er natuurlijk heel anders uit en heeft Annemarije mooie uitdagingen en diverse routes alleen gereden. Zij is de strategische en creatieve denkster met een goed gevoel voor ontwikkelingen en verhoudingen. Heel sterk in het creëren van de juiste content en gezegend met mooie humor.

De "glanzende carrière" staat nog maar aan het begin waarbij "carrière maken" niet meer de absolute doelstelling hoeft te zijn. Nu is duurzaam, circulair en betaalbare concepten ontwikkelen veel belangrijker en noodzakelijk geworden.

Annemarije past in deze tijd. Ze heeft de rust, mindset en vaardigheden om voor haarzelf en anderen onderscheidend, beklijvend en vooral succesvol te zijn en te blijven. En ik? De persoonlijke chauffeur hoeft er nooit te komen, onze samenwerking gaat natuurlijk en vanzelf. Dit gaat tot hele mooie dingen leiden. Tegelijkertijd; mijn aanbieding staat nog altijd!

Joost Jetten | Logitech, Head of Africa, sales and marketing